Day 0

3 augustus 2014 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Ons vertrek verliep vrij vlekkeloos; de bagage stond klaar, de taxi was er ruim op tijd, aankomst in Zaventem evenzeer, inchecken duurde iets langer, maar de vlucht vertrok min of meer op tijd.

Na een vlucht zonder problemen, bleek bij aankomst in NYC de temperatuur redelijk draaglijk te zijn, misschien ook omdat het bewolkt was.  Onze huurauto stond gelukkig klaar (deze keer een Hyundai Sonata, niet zo spiksplinternieuw als de vorige en lichtjes bekrast) en de GPS bleek dadelijk te werken, dus vertrokken we vrij snel richting Philadelphia.  Niet echt een sightseeing route jammer genoeg...

Ons hotel in Philly lag in de Waterfront wijk van de stad, met uitzicht over de Delaware, nabij Penn's Landing, op wandelafstand van het historische centrum, dus dat viel heel goed mee!  We hebben de eerste dag nog wat gekuierd over Market street, iets gedronken in een Irisch Pub, en daarna iets gegeten in een heel goed restaurant, dat jammer genoeg ook dito prijzen aanrekende...

Om 20h00 plaatselijk tijd waren we toch echt wel doodmoe en kozen we voor ons comfortabel bed!